Kasutustingimused

Qtest.ee veebipoe kasutustingimused SIA QPharm, registreerimisnumber 41503072603, aadress: Mārupes nov., Mārupe, Ventas iela 25 – 70, LV-2167 , veebiaadress www.qtest.lv (edaspidi – veebipood), pakub veebilehel kättesaadavat sisu ja pakub kaupu/teenuseid vastavalt allpool sätestatud kasutustingimustele.

1. Üldtingimused

Kui tarbija ostab kaupu/teenuseid veebilehe kaudu, loetakse sellist vastastikust kokkulepet kauglepinguks ja selle suhtes kohaldatakse Läti Vabariigi kauglepinguid reguleerivate õigusaktide sätteid, sealhulgas, kuid mitte ainult, Läti Vabariigi “Tarbija õiguste kaitse seadust”, Läti Vabariigi Ministrite Kabineti määrusi “Eralepinguid käsitlevad määrused” jne.

2. Ostude tegemine

Veebipoes müüdavate toodete hinnad ja spetsifikatsioonid on märgitud toodete juures. Tellimuse tegemiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke kõik nõutavad väljad ja valige sobivaim tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanil tellimuse kogumaksumus koos kohaletoimetamisega. Tellimuse lõpetamiseks tehke kassasse.

3. Maksetingimused

Veebisaidi maksevaluuta on euro. Saate oma ostu eest tasuda, valides järgmised makseviisid, mida pakub makseplatvorm “Paysera LT” UAB:
  • Läti internetipanga maksed Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
  • Saksa internetipanga maksed: N26
  • Leedu internetipanga maksed Paysera, Revolut
  • Visa/Mastercard maksed
NB: Kui kasutate internetipanga makseviisi, kinnitage oma tellimus ja vajutage nupule “Tagasi kaupmehe juurde”. Maksmiseks vajalikud isikuandmed edastatakse litsentseeritud makseasutusele “Paysera LT” UAB. Leping jõustub pärast edukat makset e-poe pangakontole. Kui tellimust ei saa mingil põhjusel täita, teavitatakse sellest Ostjat ja makstud summa tagastatakse niipea kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast teavitamist.

4. Tarnetingimused

Kaupu tarnitakse järgmistesse riikidesse. DPD, Omniva ja Venipak. Kõik paki kättesaamiseks sihtkohas tasumisele kuuluvad tollimaksud ja maksud kannab Ostja. Saatmiskulud kuvatakse enne tellimuse kinnitamist. Ostetud kaup toimetatakse ostja poolt märgitud aadressile 1-3 tööpäeva jooksul. Erandjuhtudel on meil õigus saata kaup välja kuni 45 kalendripäeva pärast kliendi teavitamist.

5. Taganemisõigus

Ostjal on õigus kaubast taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (põhjus peab olema selgelt esitatud ja selgitatud vabas vormis e-kirjas). Taganemisõigus ei kehti, kui Ostja on juriidiline isik. 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks võib kaupa kasutada ainult selleks otstarbeks, milleks see oli ette nähtud, ning tarbija vastutab taganemisõiguse kasutamise ajal kauba kvaliteedi ja ohutuse säilitamise eest. Kui kaupa kasutatakse ebaotstarbekalt või see on kahjustatud, kui kaupa on kasutamisel käsitletud hooletult või kui juhiseid ei ole järgitud, kui kauba originaalpakend on kadunud või kui pakend on oluliselt kahjustatud, on e-poel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Taganemisõiguse kasutamiseks peate 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama taganemisavalduse e-posti aadressil [email protected] vabas vormis. Ostja vastutab kauba tagastamisega seotud kulude eest, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et kaup ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode). Ostja on kohustatud kauba viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast tühistamisavalduse saatmist e-poodi, Müüjale tagastama. Pärast tagastatud kauba kättesaamist tagastab e-pood viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, kõik Ostjalt kauglepingu alusel saadud maksed. Müüjal on õigus keelduda makse tegemisest, kuni ta on saanud Ostjalt kauba või tõendi selle tagastamise kohta. Kui Ostja on valinud muu kui veebipoe poolt pakutud odavaima saatmisviisi, ei ole veebipood kohustatud ülemääraseid saatmiskulusid tagasi maksma. Veebipood ei vastuta oma kohustuste täitmisega viivitamise või täitmata jätmise eest või mis tahes muu täitmata jätmise eest, mis on tingitud asjaoludest ja takistustest, mis on väljaspool tema mõistlikku kontrolli. Veebipood jätab endale õiguse keelduda kauba müügist ja nõuda Ostjalt kauba tagastamist, kui veebipoes näidatud hind on vea tõttu oluliselt madalam kui turuhind.

6. Tarbija õigused lepingule mittevastava kauba puhul

Veebipood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis on ilmnenud 6 kuu jooksul alates kauba kliendile üleandmise kuupäevast või mis oli olemas kauba üleandmise ajal, tingimusel, et selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja peab teavitama Müüjat kauba mittevastavusest viivitamatult, 2 kuu jooksul pärast selle avastamist, st esitama kaebuse. Ostja võib esitada kaebuse, võttes ühendust e-poega aadressil [email protected]. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist Ostjale. Kui ostetud kaup on defektne, mille eest vastutab Müüja, on Ostjal õigus lasta defektne kaup tasuta parandada või vahetada uue kauba vastu. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik kauglepingu alusel tasumisele kuuluvad maksed. Müüja vastab tarbija kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.

7. Ostja isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb ainult Ostja poolt kauba tellimisel sisestatud isikuandmeid, nagu nimi, perekonnanimi, e-posti aadress jne. Veebipood edastab isikuandmeid transporditeenuse pakkujale (pakkujatele), et tagada kauba kohaletoimetamine. Kui olete selgesõnaliselt nõustunud saama meie turundussõnumeid, sealhulgas uudiskirju, võime aeg-ajalt teiega ühendust võtta, et anda teavet meie teenuste ja viimaste pakkumiste kohta. Sel eesmärgil võime töödelda teie e-posti aadressi ja telefoninumbrit, mille andsite turundussõnumitele registreerumisel. Teil on võimalus loobuda turundussõnumitest, teatades meile sellest aadressil [email protected].

8. Vaidluste lahendamine

Küsimustes, mida käesolevad tingimused ei hõlma, nõustuvad ostja ja müüja järgima Läti Vabariigis kehtivaid seadusi ja määrusi. Pooled lahendavad kõik Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused oma läbirääkimiste või kirjavahetuse teel. Kui vaidlust ei ole võimalik lahendada läbirääkimiste või kirjavahetuse teel, lahendavad pooled vaidluse Läti Vabariigi kohtutes vastavalt Läti Vabariigi seadustele ja määrustele. Ostja (tarbija) ja müüja vahelised vaidlused võib suunata tarbijaõiguste kaitsekeskusesse või Läti Vabariigi kohtusse. Ostjal on samuti õigus pöörduda Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.
X
Add to cart
This site is registered on wpml.org as a development site.